از لیونل‌ مسی و استیو جابز تا شوهر عزیز من / جدول ۴۰ انتخاب داغ مردم

کتاب - جدول مشخص می‌کند آثار نویسنده‌های شناخته‌شده داخلی و خارجی چون نجف دریابندری، هوشنگ ابتهاج، فريبا كلهر، رضا امیرخانی، احمد غلامی همین طور مارکز، لسینگ، فوکو و گاردر همچنان خریدار دارند.

به گزارش خبرآنلاین، دفتر بیست و پنجمین نمایشگاه کتاب تهران در حالی تا ساعاتی دیگر بسته می‌شود که پرفروش‌ترین آثار ناشران مختلف حکایت از تنوع بازدیدکنندگان این جشن بزرگ فرهنگی در کشور است.

با وجودی که تنها یک روز به پایان بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب باقی مانده، داشتن لیست پرفروش های برخی ناشان شناخته شده حاضر در نمایشگاه بعد از 8 روز خرید مردم، خالی از لطف نیست بویژه برای آنها که شنبه آخر را می خواهند در نمایشگاه سر کنند. رییس نمایشگاه اعلام کرده که میزان بازدید کنندگان امسال آمار 5 میلیون نفر را رد کرده اما هیچ اشاره ای به میزان تراکنش مالی و یا میزان فروش ناشران نشده و هنوز آماری در خصوص تناسب بازدیدکنندگان با میزان خریدشان در دست نیست. جدول زیر در گفتگو با متصدیان و یا ناشران حاضر در غرفه های نمایشگاهی تهیه شده که اغلب از فروش پایین خود نسبت به سالهای گذشته گلایه مند بودند.

ساکنان تهران که به هر دلیل فرصت حضور در نمایشگاه کتاب را ندارند، برای تهیه این کتاب ها(در صورت موجود بودن در بازار) کافیست با شماره 20- 88557016 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و آن را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند. باقی هموطنان نیز با پرداخت هزینه پستی می توانند این کتاب‌ها را تلفنی سفارش بدهند. 

 

اگر دنبال کتاب ارزان و خوش خوان هستید اینجــــــــــا کلیک کنید.

سایت فروش

آموت در آپارات

آموت در شبکه های اجتماعی

 

دانلود کتابنامه آموت

کتابفروشی آموت

 

تمامی حقوق مطالب محفوظ است 2023© طراحی شده بوسیله کتابدار

جستجو