کتاب‌های این ناشر در نمایشگاه برکت شد

انتشارات آموت که ناشر تخصصی رمان است با استقبال خوب مردم، چاپ جدید سه کتاب خود در 6 روز اول نمایشگاه به اتمام رساند و این استقبال را با نصب تابلویی به «برکت شدن» کتاب‌ها تعبیر کرد.

به گزارش خبرآنلاین، تمام نسخه های چاپ چهارم «ایراندخت»، چاپ دوم «شوهر عزیز من» و چاپ اول «نامحرم» از نشر آموت در نمایشگاه کتاب تهران عرضه شد. با این حال ناشر این کتاب ها، قول داده چاپ جدید «نامحرم» را پنجشنبه و جمعه به نمایشگاه کتاب بیاورد.

رمان «ایراندخت» نوشته بهنام ناصح اواخر سال 89 توسط نشر آموت راهی بازار شد و در کمتر از یک سال به چاپ سوم رسید. چاپ چهارم این کتاب هم به تازگی در بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به پایان رسید و دیگر نسخه‌ای از این رمان در غرفه ناشر آن در نمایشگاه وجود ندارد. «ایراندخت» داستانی عاشقانه است که ماجرای آن در اواخر دوران ساسانی می‌گذرد. قهرمانان اصلی این داستان «روزبه» و «ایراندخت» یکی به دنبال یافتن حقیقت و دیگری در انتظار معشوق، سفری را در بیرون و درون خود آغاز می‌کنند که سرانجام به تحول شخصیتی در آنها می‌انجامد.

«شوهر عزیز من» نوشته‌ فریبا کلهر که آخرین عنوان از سه‌گانه اوست و بعد از‌ «پایان یک مرد» و «شروع یک زن» عرضه شده، یک رمان خواندنی اجتماعی است؛ شخصیت اصلی این رمان، زنی است که در نخستین فصل رمان با ترور همسر خود که استاد اخراجی دانشگاه است، مواجه می‌شود و پس از آن داستان به شرح تغییر ایدئولوژی‌ها و نگرش این فرد در طول سال‌های پس از دهه 60 می‌پردازد.

کلهر درباره‌ این رمان می‌گوید: در رمان «شوهر عزیز من» گره خوردن زندگی اجتماعی با زندگی عاطفی را می‌بینیم و ماجرای آن در 10 سال اول انقلاب، یعنی سال‌های 50 تا 60 روایت می‌شود. در کتاب «پایان یک مرد» به رویدادهای سال‌‌های 1370 و 1376 پرداختم،‌ در «شروع یک زن» نیز فضایی از دهه‌ 60 را ترسیم کرده بودم که تا روزهای اخیر به‌گونه‌ای دنبال شده است. در «شوهر عزیز من» موضوعاتی مانند ازدواج‌های آن زمان یا مسائل جنگ مانند چگونگی جبهه رفتن‌ها و یا سوءاستفاده‌های اجتماعی برخی‌ها در پست خود و در نهایت تأثیر کلی برخی رویدادها بر روابط و مناسبات انسانی در قالب قصه آمده است.

رمان «نامحرم» نوشته یاسر نوروزی نیز روایتِ مقطعی از زندگی نوجوانی به نام «ناصر» در محله‌های پایین شهر تهران است. مهم‌ترین اتفاقات رمان را در چند محور باید پی‌گیری کرد؛ اول ماجرای دختری به نام سونیا که از خانه فرار کرده و توسط ناصر و دوستانش پناه داده می‌شود. دوم، تعلق خاطر ناصر نسبت به دختری به نام سما که سرانجام به عشق می‌انجامد. و سوم، خرده‌قصه‌هایی که از بچه‌محل‌های ناصر و دوران کودکی او روایت می‌شود. رمان، به‌ شکلی پازل‌مانند روایت شده و تمام سعی نویسنده بر این بوده تا در چیدن این پازل، مخاطب را دلزده نکند، ضمن این‌که گاهی نیز بیانی شوخ‌طبعانه روایت را پیش برده است.»

به گزارش خبرنگار ما، پرفروش ترین های آموت در نمایشگاه کتاب امسال تا پایان روز هفتم بدین شرح بوده است: رمان «اتاق»نوشته اما دون هوا و با ترجمه علی قانع، رمان «خانه» مریلین رابینسون ترجمه مرجان محمدی، رمان «رز گمشده» نوشته سردار ازکان ترجمه بهروز دیجوریان، رمان «بهشت گمشده» نوشته نرگس جورابچیان»، رمان «رز مرا نگهدار» نوشته پری نرگسی.

متصدیان غرفه آموت همچنین رمان های «دخترم عشق ممنوع!» نوشته شهلا آبنوس و کتاب «رک و پوست کنده» نوشته آسیه جوادی، رمان «قربانی سکوت» نوشته نرگس اکبری کردیانی و کتاب « زن، غذا و خدا» نوشته جین راس را از پدیده های فروش امسال عنوان کرده اند.

غرفه نشر آموت در راهروی 2 غرفه 25 قرار دارد.

ساکنان تهران که به هر دلیل فرصت حضور در نمایشگاه کتاب را ندارند، برای تهیه این کتاب ها(در صورت موجود بودن در بازار نشر) کافیست با شماره 20- 88557016 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و آن را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند. باقی هموطنان نیز با پرداخت هزینه پستی می توانند این کتاب ها را تهیه کنند.

سایت فروش

آموت در آپارات

آموت در شبکه های اجتماعی

 

دانلود کتابنامه آموت

کتابفروشی آموت

 

تمامی حقوق مطالب محفوظ است 2024© طراحی شده بوسیله کتابدار

جستجو