زیبای گمشده

(رمان خارجی)

امی هارمن

ترجمه‌ی آتنا رحمتی

۴۲۴ صفحه

 «زیبای گمشده» داستان شهری کوچک است که در آن پنج مرد جوان به جنگ می‌روند و تنها یکی از آن‌ها برمی‌گردد. داستان عشق دختری به پسری نومید است که در دل‌شکستگی با شجاعتی فراتر از تعریف‌های معمول دوام می‌آورد. هم‌چنین داستان مدرنی از «دیو و دلبر» است. داستانی که با آن درمی‌یابیم کمی دیو و کمی دلبر درون همه‌مان وجود دارد.

 

«آمبروز یانگ» زیبا بود. از آن نوع آدم‌های زیبایی که تصویرشان جلد رمان‌های عاشقانه را می‌آراست و «فرن تیلور» این را خوب می‌دانست. او از سیزده‌سالگی آن‌ها را می‌خواند، اما شاید به دلیل زیبایی بسیار آمبروز، فرن هرگز فکرش را هم نمی‌کرد که بتواند کسی مثل آمبروز را داشته باشد، تا آن‌که روزی رسید که آمبروز دیگر زیبا نبود و...

 

منتقدان معتقدند «همه باید این کتاب را بخوانند. این داستان از آن داستان‌های فراموش‌ناشدنی‌ است که به درون قلب‌تان نفوذ می‌کنند و دیگر بیرون نمی‌روند. به شدت پیشنهادش می‌کنیم.»

 

«امی هارمن» نویسنده‌ی ده کتاب پرفروش لیست پرفروش‌های نیویورک‌تایمز، ژورنال‌وال‌استریت و یواس‌ای‌تودی است. برخی از این کتاب‌ها مثل آبی به رنگی دیگر، ابدیت بعلاوه یک، و قانون موسی است.

 

رمان «زیبای گمشده» نوشته‌ی «امی هارمن» ‌با ترجمه‌ی «آتنا رحمتی» در ۴۲۴ صفحه و به قیمت ۵۵۰۰۰ تومان توسط «نشر آموت» منتشرشده است.

زیبای گمشده
2,500,000ریال

سایت فروش

آموت در آپارات

آموت در شبکه های اجتماعی

 

دانلود کتابنامه آموت

کتابفروشی آموت

 

تمامی حقوق مطالب محفوظ است 2023© طراحی شده بوسیله کتابدار

جستجو