بازگشت

(رمان خارجی)

بلیک کراوچ

ترجمه‌ی سیدرضا حسینی

۴۸۸ صفحه

بهترین رمان علمی تخیلی سال ۲۰۱۹ به انتخاب کاربران گودریدز

 

وقتی قربانیان یک بیماری مرموز و ناشناخته خاطرات زندگی‌هایی را به یاد می‌آورند که هرگز تجربه نکرده‌اند، یک کارآگاه اداره‌ی پلیس نیویورک تلاش می‌کند پرده از راز این بیماری بردارد. او در تلاش برای حل معمای خاطره‌های کاذب با زنی دانشمند آشنا می‌شود که با اختراع دستگاهی حیرت‌انگیز، ناخواسته زمان را به گسست دچار، و واقعیت را متزلزل و بی‌ثبات کرده است. آنها همراه و هم‌قسم می‌شوند و زندگی‌های زیادی را در کنار هم سپری می‌کنند تا نگذارند جهان به سرنوشت شومی که در انتظارش است، دچار شود اما وقتی هر لحظه واقعیت در معرض تغییر و جابجایی قرار دارد، نجات جهان از فرجام دهشتناکش به ماموریتی ناممکن بدل می‌شود تا این‌که ...

 

نیوزویک: «بلیک کراوچ بار دیگر در یک داستان علمی تخیلی با استادی تمام علم و هیجان را درهم می‌آمیزد و تجربه‌ای می‌آفریند که عمیقا انسانی است.»

 

یو اس ای تودی: «یک داستان پر هیجان که ذهن را به عالم خیال می‌برد.»

 

مینه‌سوتا استار تریبیون: «یک داستان پرهیجان فلسفی با کنش‌های سینمایی و شخصیت‌هایی فراموش‌نشدنی.»

 

بوزفید: «بازگشت خواب را از چشم شما خواهد ربود، چون اولا نمی‌توانید از خواندنش دست بکشید و بعد هم نمی‌توانید به آن فکر نکنید.»

 

سای‌فای وایر: «عناصر شکننده‌ی زمان‌، هویت و خاطره در رمان علمی تخیلی پرهیجان کراوچ در هم تنیده می‌شوند و ذهن خواننده را حتی پس از پایان کتاب نیز با خود درگیر می‌سازند.»

 

بوک‌پیج: «هوشمندانه‌ترین و حیرت‌انگیزترین داستان پرهیجان سال»

 

«بلیک کراوچ» نویسنده و فیلمنامه‌نویس آمریکایی متولد ۱۹۷۸، دانش‌آموخته‌ی زبان و ادبیات انگلیسی؛ وی برنده‌ی جوایز متعددی شده است و از آثارش چند سریال معروف تلویزیونی ساخته شده است. 

سریال ویوارد پاینز (Wayward Pines) بر اساس کتابی به همین نام که در سالهای ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ از تلویزیون فاکس پخش شده است. هم‌چنین سریال رفتار خوب (Good Behavior) بر اساس داستانهای کوتاه کراوچ ، پخش شده در سال ۲۰۱۶.

از رمان ماده تاریک این نویسنده هم فیلمی در حال ساخت است، و نتفلیکس امتیاز ساخت فیلم و سریال تلویزیونی بر اساس رمان بازگشت را خریده است.

 

«سیدرضا حسینی» متولد ۱۳۴۸‌ در رفسنجان، دانش‌آموخته‌ی ارشد روانشناسی از دانشگاه تهران و دانشگاه علامه طباطبایی است. پیش از این رمان «آنجا که جنگل و ستاره‌ها به هم می‌رسند» نوشته‌ی گلندی وندرا با ترجمه‌ی این مترجم در نشر آموت منتشر شده است.

بازگشت
2,990,000ریال

سایت فروش

آموت در آپارات

آموت در شبکه های اجتماعی

 

دانلود کتابنامه آموت

کتابفروشی آموت

 

تمامی حقوق مطالب محفوظ است 2023© طراحی شده بوسیله کتابدار

جستجو