ارتقا

ارتقا

(رمان خارجی)

بلیک کراوچ 

ترجمه‌ی سیدرضا حسینی

نشر آموت / چاپ اول / ۴۹۶ صفحه / ۲۵۵۰۰۰ تومان

یک رمان هیجان‌انگیز و اعجاب‌آور دیگر از بلیک کراوچ، نویسنده‌ی رمان‌های پرفروش ماده اریک و بازگشت.

 

شما گام بعدی در تکامل انسان هستید

در ابتدا «لوگان رمزی» مطمئن نیست که آیا چیزی در او فرق کرده است یا نه. لوگان چابک‌تر شده است، راحت‌تر می‌تواند تمرکز کند، بهتر می‌تواند چند تا کار را با هم انجام دهد. تندتر کتاب می‌خواند، بهتر همه چیز را به خاطر می‌سپرد و کمتر نیاز به خواب دارد. 

اما خیلی زود، دیگر نمی‌تواند انکار کند که مغزش و بدنش دارد تغییر می‌کند. لوگان کم‌کم جهان را و اطرافیانش را و حتی عزیزانش را کاملا طور دیگری می‌بیند.

موضوع این است که ژنوم لوگان هک شده است و بی‌دلیل هم او را هدف این ارتقاء قرار نداده‌اند. ماجرا به چند ده سال پیش و به تاریک‌ترین دوره‌ی زندگی او و به یک میراث ترسناک خانوادگی بازمی‌گردد

اما این تازه شروع کار است و آن کسانی که لوگان را هدف این ارتقا قرار داده‌اند، نقشه‌های شوم‌تر و بزرگ‎تری در سر دارند.

 

نظرات:

 

نیویورک‌تایمز:

اگر مایکل کرایتون یک رمان ابرقهرمانی نوشته بود، بسیار به ارتقا شباهت پیدا می‌کرد. ارتقا رمانی خوش‌ساخت و پرهیجان است که خواننده را با خود همراه می‌کند و با فرازهای بسیار زیبای خود او را در اوج هیجان به تامل وامی‌دارد. 

 

آلکس مایکلیدس نویسنده رمان‌های بیمار خاموش و باکره ها :

از همان اولین صفحه کتاب کاملا دست‌تان می‌آید که یک استاد داستان‌نویسی کنترل شما را به دست گرفته است. ارتقا اسرارآمیز، مسحورکننده و به شدت تکان‌دهنده است. این رمان به کاوش در ماهیت انسانی ما می‌پردازد و شما را مبهوت می‌کند.

 

جاستین کرونین نویسنده سه‌گانه پرفروش گذرگاه :

بلیک کراوچ بی‌همتا بار دیگر ذهن من را کاملا شگفت‌زده کرد. ارتقا فقط یک رمان پرهیجان نیست که ذهن شما را به چالش بکشد. این رمان هم‌چون زنگ خطری است که به همه ما هشدار می‌دهد که نباید در رابطه با نوع بشر جایگاه خداوند را غصب کرد

 

دیوید کپ نویسنده فیلمنامه پارک ژوراسیک :

بلیک کراوچ ذهنی همچون مایکل کرایتون و قلبی هم‌چون استیون کینگ دارد. ارتقا مسحورکننده، دلهره‌آور، مبتنی بر تحقیقات سنجیده و به شدت صمیمانه است.

 

هفته‌نامه پابلیشرز :

ارتقا یک رمان علمی پرهیجان و دلهره‌آور درباره آینده‌ای نه چندان دور است. کراوچ با یک شخصیت‌پردازی بسیار استادانه، مفهوم هشدار دهنده خود و پیامدهای آن را بسط و گسترش می‌دهد. ارتقا بهترین رمان این نویسنده خلاق و خوش‌قریحه است.

 

بوک‌لیست :

ارتقا رمانی شگفت‌انگیز و دنباله‌ای عالی برای دیگر رمان‌های علمی سیاه بلیک کراوچ است. این رمان باب طبع خوانندگانی است که به داستان‌های ابرقهرمانی علاقه دارند و از خواندن رمان‌های هیجان‌انگیز و هوشمندانه لذت می‌برند.

 

اندی وییر نویسنده رمان‌های پرفروش #مریخی و پروژه هیل مری:

خلاقانه، حساب‌شده و به غایت هوشمندانه. ارتقا در مرز ظریف بین یک رمان بسیار پرهیجان و یک رمان علمی تخیلی هوشمندانه قرار می‌گیرد. ارتقا یک رمان فوق‌العاده دیگر از بلیک کراوچ است.

 

ورونیکا روت نویسنده رمان‌های پرفروش برگزیدگان و دو از هم:

بلیک کراوچ در این رمان موجز و خاطره‌انگیز صریح و بی‌پرده از ماهیت واقعی انسان با ما سخن می‌گوید. ارتقا رمانی بسیار سرگرم‌کننده و پرهیجان است که تا مدت‌ها پس از پایانش به آن فکر خواهید کرد.

 

«بلیک کراوچ» نویسنده و فیلمنامه‌نویس آمریکایی متولد ۱۹۷۸، دانش‌آموخته‌ی زبان و ادبیات انگلیسی؛ وی برنده‌ی جوایز متعددی شده است و از آثارش چند سریال معروف تلویزیونی ساخته شده است. 

سریال ویوارد پاینز (Wayward Pines) بر اساس کتابی به همین نام که در سالهای ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ از تلویزیون فاکس پخش شده است. هم‌چنین سریال رفتار خوب (Good Behavior) بر اساس داستانهای کوتاه کراوچ ، پخش شده در سال ۲۰۱۶.

از رمان ماده تاریک این نویسنده هم فیلمی در حال ساخت است، و نتفلیکس امتیاز ساخت فیلم و سریال تلویزیونی بر اساس رمان بازگشت را خریده است.

 

«سیدرضا حسینی» متولد ۱۳۴۸‌ در رفسنجان، دانش‌آموخته‌ی ارشد روانشناسی از دانشگاه تهران و دانشگاه علامه طباطبایی است. پیش از این رمان‌های «آنجا که جنگل و ستاره‌ها به هم می‌رسند»، «خاک آمریکا»، «آخرین چیزی که او به من گفت» و «بازگشت» با ترجمه‌ی این مترجم در نشر آموت منتشر شده است.

 

https://t.me/aamout/14176

ارتقا
2,550,000ریال

سایت فروش

آموت در آپارات

آموت در شبکه های اجتماعی

 

دانلود کتابنامه آموت

کتابفروشی آموت

 

تمامی حقوق مطالب محفوظ است 2024© طراحی شده بوسیله کتابدار

جستجو