راز بزرگ سلمان

نوشته هادی خورشاهیان

96 صفحه

هادی خورشاهیان نویسنده در گفتگو با برنا درباره راز بزرگ سلمان گفت: این رمان با زاویه دید اول شخص روایت می‌شود. و دیالوگ محور است. از آنجایی که ماجرای داستان تلخ است دیالوگ‌ها به شدت طنز هستند تا بتوانند زهر موضوع جدی و گاه تلخ کتاب را بگیرند.

«راز بزرگ سلمان» ماجرای پسری را روایت می‌کند که خبر شهادت برادر بزرگترش به نام سلمان به خانواده‌اش می‌رسد. دایی برای شناسایی سلمان به جبهه می‌رود و در نهایت متوجه می‌شود که این جنازه متعلق به سلمان نیست و حالا به هر طریقی پلاک سلمان به گردن او آویزان است. گره اصلی رمان در اینجا شکل می‌گیرد و پس از آن ماجراهای داستان تا شناسایی جنازه و گرفتن خبری از سلمان، پیش می‌رود.

 خورشاهیان با اشاره به این که پیش از این بارها تجربه نوشتن آثاری کاملاً پست‌مدرن  برای مخاطب کودک و نوجوان داشته است، گفت: شیوه روایت این رمان خطی و ساده است. نه به این دلیل که نوجوانان توانایی برقرار کردن ارتباط با آثار پست‌مدرن را ندارند. بلکه این کتاب را به پیشنهاد خیلی از دوستان به شیوه خطی و به دور از بازیهای‌فرمی نوشتم اما جالب این که همان کسانی که این سبک را سفارش دادند بعد از تمام شدن کار کتاب را چاپ نکردند و نشر آموت با همراهی خوبش کتاب را چاپ کرد.

رمان «راز بزرگ سلمان» در 96 صفحه، و با قیمت 4500 تومان از سوی انتشارات آموت منتشر شد و روی پیشخوان کتاب‌فروشی‌ها رفت.

راز بزرگ سلمان
0ریال

سایت فروش

آموت در آپارات

آموت در شبکه های اجتماعی

 

دانلود کتابنامه آموت

کتابفروشی آموت

 

تمامی حقوق مطالب محفوظ است 2023© طراحی شده بوسیله کتابدار

جستجو