لیستی که «مردم» هفته گذشته انتخاب کردند: کمی دیرتر با هزار سال دوستت‌ دارم

کتاب - با وجودی که نمایشگاه کتاب تهران به کار خود پایان داد اما تنوع لیست پرفروش‌های «سام» نشان می‌دهد مردم همچنان طرفدار کتاب‌های خوب و نویسندگان مورد علاقه خود هستند.

محسن حدادی- فهرست پرفروش ترین های سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام در هفته پایانی اردیبهشت ماه منتشر شد تا پایان نمایشگاه کتاب، پایان خرید و مطالعه برای مردم محسوب نشود. ساکنان تهران برای تهیه این کتاب ها و هر کتاب دیگری(در صورت موجود بودن در بازار) کافیست با شماره های 20- 88557016 تماس بگیرند و آن را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند.

بر اساس این گزارش، شاهکار آیت الله عبد الله جوادی آملی که بعد از سالها انتظار برای تدوین کتابی مکمل مفاتیح الجنان در نمایشگاه کتاب امسال عرضه و در کمتر از پنج روز نایاب شد، «مفاتیح الحیات»، در صدر بیشترین درخواست مردم برای خرید از سامانه اشتراک محصولات فرهنگی بوده است. درباره این کتاب خواندنی و فوق العاده مفید اینجــــــــا را مطالعه بفرمایید.

مجموعه نفیس و چشم نواز «دوستت دارم» منتخبی از هزار سال عاشقانه های شاعران ایرانی از سعدی و مولوی و حافظ تا احمد شاملو و فروغ فرخزاد، که همراه با تصاویری زیبا و در قطعی جالب توجه منتشر شده و برای هدیه دادن به آنها که دوستشان داریم، بسیار مناسب است، در رده دوم پرفروش های هفته قبل قرار گرفته است. توضیحات و تصاویری از این کتاب را اینجــــــــا مطالعه بفرمایید.

«کمی دیرتر» رمان انتقادی و خواندنی سید مهدی شجاعی که چاپ دوم آن در نمایشگاه کتاب به اتمام رسید، پس از نمایشگاه نیز همچنان خریدار دارد، داستانی که نوشتن و انتشارش تنها و تنها از سید مهدی شجاعی بر می آمد؛ داستان انتقاد به منتظران دروغین و یا نا آگاه حضرت حجت(ع) از منبری و مداح تا خود نویسنده! درباره این کتاب اینجـــــــا بیشتر اطلاع کسب کنید.

تازه ترین اثر استاد محمدرضا حکیمی، که به بررسی شاخص های حکومت صالح از منظر آیات و روایات پرداخته با عنوان «حکومت اسلامی» در رده بعدی پرفرش ترین های سام در هفته پایانی اردیبهشت ماه قرار گرفته است. کتابی ارشادی - انتقادی که برخی از ضعف های مدیریتی و حاکمیتی را با اشاره به آیات قرآن و احادیث معصومان(ع) برای مخاطب بازگو کرده و با زبانی ساده، به ویژگی های حکومت دینی مد نظر اسلام پرداخته است. اینجــــــــا کلیک کنید تا بیشتر درباره این کتاب بدانید.

رمان جدید رضا امیرخانی هم که پرفروش ترین کتاب نشر افق در نمایشگاه کتاب تهران بود، در لیست پرفروش های سام نیز جایگاه خوبی دارد؛ «قیدار» رمانی جذاب با روایتی شیرین از تهران دهه ۵۰. اینجـــــــا را مطالعه بفرمایید.

پرفروش ترین کتاب نشر آموت یعنی سومین رمان از سه گانه فریبا کلهر با عنوان «شوهر عزیز من»، در کنار گزیده ای خواندنی و جیبی از نابغه فقید دنیای فناوری جناب «استیو جابز» همراه با دانستنی های جالب توجهی از ماکیاولی برای رهبری و حفظ قدرت با عنوان «در باب شهریار» مروری بر 52 ایده طلایی ماکیاولی، دو کتاب آموزشی برای پدران و مادران جهت تربیت بهتر فرزندانشان با عنوان «یک دقیقه برای فرزندم» و رمان اجتماعی یاسر نوروزی با عنوان «نامحرم» که یک چاپ آن در نمایشگاه کتاب فروش رفت، در ادامه لیست پرفروش های سام قرار گرفته اند.(برای مطالعه بیشتر روی نام کتاب ها کلیک بفرمایید!)

همچنین نشریات «شهرزاد»، «زندگی ایده آل»، «سیب سبز» و «نگاه پنجشنبه» نیز در صدر لیست پرفروش های مطبوعاتی سامانه اشتراک محصولات فرهنگی«سام» در هفته انتهایی اردیبهشت 91 قرار داشتند که برای اشتراک و دریافت آن بدون هزینه ارسال کافی است با این شماره ها تماس بگیرید: 20- 88557016 -021

ساکنان تهران برای تهیه این کتاب ها (در صورت موجود بودن در بازار) کافیست با شماره 20- 88557016 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و آن را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند. سایر هموطنان نیز با پرداخت هزینه پستی می توانند این آثار را تلفنی سفارش بدهند.

 

سایت فروش

آموت در آپارات

آموت در شبکه های اجتماعی

 

دانلود کتابنامه آموت

کتابفروشی آموت

 

تمامی حقوق مطالب محفوظ است 2024© طراحی شده بوسیله کتابدار

جستجو