تجديد چاپ‌هاي پاييزي آموت

تجديد چاپ رمان‌هاي «شوهر عزيز من»، «نسكافه با عطر كاهگل»، «خدمتكار و پروفسور»، «پسران گل» و «پيش از آنكه بخوابم» از سوي انتشارات آموت روانه كتابفروشي‌ها شد. رمان «طلسم دلداده» نوشته «م. آرام» نیز از تازه‌های داستانی این ناشر در نوبت نخست چاپ است.

يوسف عليخاني، نويسنده و مدير انتشارات آموت به خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، گفت: رمان‌هاي «شوهر عزيز من» نوشته فريبا كلهر به چاپ پنجم، «نسكانه با عطر كاهگل» نوشته م. آرام به چاپ سوم، «خدمتكار و پروفسور» نوشته یوکو اوگاوا با ترجمه‌ کیهان بهمنی به چاپ سوم، «پسران گل» نوشته فريبا كلهر به چاپ دوم و «پيش از آنكه بخوابم» نوشته اس.جی واتسون با ترجمه شقايق قندهاري به چاپ دوم رسيده است.

اين نويسنده درباره تازه‌هاي انتشارات آموت گفت: رمان «طلسم دلداده» نوشته م. آرام در چند هفته آينده، در 512 صفحه، با شمارگان هزار و 100 نسخه، به قيمت 20 هزار تومان و از سوي انتشارات آموت منتشر خواهد شد. چاپ دوم كتاب «شازده كوچولو» نيز از اين نشر در روزهاي آينده به كتابفروشي‌ها مي‌رسد.

«شوهر عزیز من» سومین رمان سه گانه فریبا کلهر است كه چاپ نخست آن در 328 صفحه، در بهار سال 1391 از سوي انتشارات آموت روانه بازار كتاب شده است.

چاپ پنجم «شوهر عزیز من»، در 328 صفحه، با شمارگان 2200 نسخه و از سوي انتشارات آموت روانه بازار كتاب شد.

رمان «نسكافه با طعم كاهگل» نخستين اثر داستاني م. آرام است كه چاپ نخست آن در 328 صفحه، به قيمت 15 هزار تومان، در سال 1391 به چاپ رسید.

 در بخشي از اين كتاب مي‌خوانيم: «شهريار، جوان بي‌هويتي است كه در كودكي، بر اثر سانحه‌اي حافظه خود را از دست مي‌دهد و براي فرار از خيابان خوابي و آوارگي، به خانواده‌اي متمول پناهنده شده، به مرور فرزندخوانده آن خانواده مي‌شود. گذشته، همچون رويايي محو در پيش چشم‌هايش ظاهر مي‌شود، اما به روشني خود را نشان نمي‌دهد.»

چاپ سوم رمان «نسكافه با طعم كاهگل» با شمارگان 1100 نسخه، به قيمت 16 هزار تومان از سوي انتشارات آموت روانه بازار كتاب شده است.

چاپ دوم رمان «پيش از آنكه بخوابم» نیز با شمارگان 1650 نسخه و به قيمت 15 هزار و 500 تومان از سوي همین ناشر منتشر شده است. چاپ نخست اين كتاب در سال 1391 به كتابفروشي‌ها رسيد.

سایت فروش

آموت در آپارات

آموت در شبکه های اجتماعی

 

دانلود کتابنامه آموت

کتابفروشی آموت

 

تمامی حقوق مطالب محفوظ است 2024© طراحی شده بوسیله کتابدار

جستجو