رمان «باغ سیمانی» ایان مک‌ایوان منتشر شد

رمان «باغ سیمانی» ایان مک‌ایوان با ترجمه وحید روزبهانی منتشر شد.

به گزارش بخش ادبیات و نشر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، رمان «باغ سیمانی» نوشته‌ی ایان مک‌ایوان، نویسنده صاحب‌نام انگلیسی، در ژانر دلهره، به وقایع پس از جنگ جهانی دوم مربوط است و داستان خانواده‌ای را روایت می‌کند که به دلیل جنگ دچار مشکلات فراوان شده است.

در معرفی ایان مک‌ایوان عنوان شده است: این نویسنده در ژانر دلهره آثار خوبی خلق کرده است تا جایی که او را «ایان‌ دلهره» نامیده‌اند.

مک‌ایوان سال 1948 در انگلستان متولد شد و در رشته ادبیات انگلیسی تحصیل کرد. او جوایز ادبی بسیاری به دست آورده است، که از آن میان می‌توان به جایزه «سامرست موام»، جایزه شکسپیر آلمان و جایزه بوکر برای رمان «آمستردام» اشاره کرد. این نویسنده صاحب‌نام چند سال پیش یکی از قدیمی‌ترین و باارزش‌ترین جوایز ادبی انگلستان را نیز به نام «جیمز تیت بلاک» به دست آورد.

تاکنون از مک‌ایوان رمان‌های «سگ‌های سیاه» با ترجمه امیرحسین مهدی‌زاده، «خیالباف» و «آمستردام» با ترجمه میلاد ذکریا و همچنین «خیال‌پرداز» با ترجمه‌ی منیژه اسلامی در ایران منتشر شده است.

رمان «باغ سیمانی» نوشته‌ی ایان مک‌ایوان با ترجمه‌ی وحید روزبهانی در 160 صفحه و به قیمت 7000 تومان توسط نشر آموت منتشرشده است.

سایت فروش

آموت در آپارات

آموت در شبکه های اجتماعی

 

دانلود کتابنامه آموت

کتابفروشی آموت

 

تمامی حقوق مطالب محفوظ است 2024© طراحی شده بوسیله کتابدار

جستجو