کتاب صوتی «ما تمامش می‌کنیم» منتشر شد

 

اثر: کالین هوور

ترجمه‌ی: آرتمیس مسعودی

با صدای: آنالی طاهریان

بخش‌هایی از این کتاب صوتی را می‌توانید در ادامه مطلب بشنوید

دشواری تصمیم

انسان‌ها در مسیر زندگی بر سر دوراهی تصمیم قرار می‌گیرند که گاهی تصمیم برای رفتن در مسیر درست سخت است. «کالین هوور» در کتاب #ما_تمامش_می_کنیم تصمیم‌های زندگی یک زن را به تصویر کشیده و راه‌های بیشماری را که پیش روی او قرار دارد بیان می‌کند؛ و مخاطب را با او در جهت تصمیم‌گیری درست هدایت می‌کند. «هوور» در «کتاب ما تمامش می‌کنیم» عشق، خشونت، گذشت و عقلانیت را به دور از کلیشه‌های همیشه و با پایانی متفاوت بیان کرده است.

«...آرام آه می‌کشم، چشم‌هایم را می‌بندم و سرم را به دیوار گچی پشتم تکیه می‌دهم. به دنیا ناسزا می‌گویم که این آرامش تأمل برانگیز را از من دریغ کرد. حداقل کاری که دنیا می‌تواند در ساعت‌های پایانی امروز برایم انجام دهد، آن است که صدای پا، متعلق به یک زن باشد، نه یک مرد. اگر قرار است با کسی مصاحبت داشته باشم، ترجیح می‌دهم زن باشد. من به اندازه کافی قوی هستم و احتمالاً در بیشتر موارد، می‌توانم خودم را کنترل کنم اما در حال حاضر آنقدر راحتم که دلم نمی‌خواهد نصفه شبی، با یک مرد عجیب، روی پشت بام تنها باشم و آرامشم را از دست بدهم...» 

 

نویسنده‌ای پر افتخار

کالین هوور در سال 1979 در تگزاس آمریکا به دنیا آمد و در سال 2011 اولین رمان خود «بسته» را منتشر کرد. وبلاگ نویس معروف «ماریس بلک» به این رمان پنچ ستاره اعطا کرد؛ و این کتاب به سرعت از پرفروش‌های نیویورک تامز شد. وی کتاب‎های زیادی را به رشته تحریر در آورده، که اغلب آن‌ها جوایز و دستاوردهای خوبی را به خود اختصاص دادند مانند: عقب‌نشینی، ما تمامش می‌کنیم، این دختر و ...

 

سخت اما دوست داشتنی

کالین هوور در مصاحبه‌ای بیان می‌کند که کتاب «ما تمامش می‌کنیم» سخت‌ترین کتابی است که تا کنون نگاشته است و این کتاب را بیشتر از بقیه کتاب‌هایش دوست دارد.

 

کتاب صوتی ما تمامش می‌کنیم

شرکت آوانامه با همکاری نشر آموت نسخه صوتی کتاب «ما تمامش می‌کنیم» را تولید و منتشر کرده است. علاقه‌مندان به کتاب صوتی می‌توانند این اثر را با صدای زیبای #آنالی_طاهریان و موسیقی متناسب با فضای کتاب، شنیده و از آن لذت ببرند.

 

بخش‌هایی از این کتاب صوتی را می‌توانید در فایل‌های زیر بشنوید، و با مراجعه به وبسایت یا اپلیکیشن آوانامه از طریق لینک زیر نسخه کامل این کتاب صوتی را دانلود کنید.

بخش یک 

بخش دو 

https://goo.gl/nLLyfo

سایت فروش

آموت در آپارات

آموت در شبکه های اجتماعی

 

دانلود کتابنامه آموت

کتابفروشی آموت

 

تمامی حقوق مطالب محفوظ است 2023© طراحی شده بوسیله کتابدار

جستجو