کتاب صوتی «کاخ کاغذی» با صدای: شیما درخشش منتشر شد

ناظر ضبط: یاسمن انوری

طراحی و ترکیب صدا: محمد ابویی

ویرایش صوتی: اندیشه مفیدی

مدت زمان: 14 ساعت و 52 دقیقه

 

نویسنده‌ی تنها یک کتاب

«میراندا کاولی هلر» نویسنده‌ی آمریکایی است که در سال 1962 در نیویورک متولد و در همان شهر بزرگ شد. پس از آن‌که از دانشگاه هاروارد فارغ‌التحصیل شد، مدتی به عنوان ویراستار کتاب فعالیت کرد. سپس در شبکه‌ی HBO مشغول به کار شد و سرپرستی بخش سریال‌های درام را در این شبکه‌ی بزرگ به عهده گرفت. هلر در سال‌های فعالیتش در اچ‌بی‌او، بر ساخت چندین مجموعه از جمله «سوپرانوز» و «شش فوت زیر زمین» نظارت داشت. او نخستین رمانش را سال 2021 و در شصت سالگی نوشت. رمانی عاشقانه با مایه‌های روان‌شناختی به نام «کاخ کاغذی» که به‌محض انتشار با استقبال قابل توجه مخاطبان روبه‌رو شد و زمانی عنوان پرفروش‌ترین کتاب نیویورک تایمز را نیز یدک کشید. تا کنون هم کاخ کاغذی تنها کتاب میراندا کاولی هلر محسوب می‌شود.

 

مملو از رازها، دروغ‌ها و عشق

در یک صبح زیبای ماه ژوئیه، النور زنی پنجاه ساله که ازدواج موفقی داشته و با همسر و سه فرزندش زندگی می‌کند، در کاخ کاغذی‌شان از خواب بیدار می‌شود؛ خانه‌ی تابستانی خانواده که النور تمام تابستان‌هایش را با خانواده در آن گذرانده. اما این صبحِ به‌خصوص با روزهای دیگرِ خانه‌ی تابستانی فرق دارد. شب گذشته ال دوست دوران کودکی‌اش جوناس را ملاقات کرده، با هم از در پشتی خانه بیرون رفته‌اند و در دل تاریکیِ شب، با هم خلوت کرده‌اند. حالا ال بیست‌وچهار ساعت فرصت دارد که میان زندگی‌ای که با همسرش و طی سال‌ها ساخته و زندگی‌ای که همیشه و از کودکی رؤیایش را در سر می‌پرورانده، یکی را انتخاب کند. اما اگر یک اتفاق غم‌انگیز مسیر زندگی‌هایشان را برای همیشه عوض نکند. هلر مخاطبش را در این انتخاب نهایی و پیچیده با کاراکتر کتاب شریک می‌کند و در رمانش فضایی می‌سازد که در عین ملایمت، ویرانگر است. کاخ کاغذی از کشمکش میان هوس و وقار می‌گوید، از سوءاستفاده حرف می‌زند و جنایات و مکافات را در میان خانواده به تصویر می‌کشد.

 

به مسحورکنندگی شبی تابستانی در کنار دریا

نشر صوتی آوانامه با همکاری «نشر آموت» کتاب صوتی «کاخ کاغذی» اثر «میراندا کاولی هلر» را با ترجمه‌ی «محدثه احمدی» و خوانش «شیما درخشش» تولید و منتشر کرده است.

این کتاب صوتی را می‌توانید هم اکنون از فیدیبو، طاقچه، کتابراه و سایر پلتفرم‌های معتبر فروش کتاب‌های صوتی و الکترونیک تهیه کنید.

نمونه اول 

نمونه دوم 

نمونه سوم 

نمونه چهارم 

نمونه پنجم 

www.AvaNameh.com

 

 

سایت فروش

آموت در آپارات

آموت در شبکه های اجتماعی

 

دانلود کتابنامه آموت

کتابفروشی آموت

 

تمامی حقوق مطالب محفوظ است 2024© طراحی شده بوسیله کتابدار

جستجو