کتاب صوتی «ما شروعش می‌کنیم» با صدای مریم پاک‌ذات

ناظر ضبط: سمیرا نجف‌زاده

طراحی و ترکیب صدا: محمد ابویی

ویرایش صوتی: متینا ریحانیان

مدت زمان: 10 ساعت و 54 دقیقه

نویسنده‌ی رمان‌های پرفروش «ما تمامش می‌کنیم» و «اگر حقیقت این باشد»

«مارگارت کالین فِنِل» معروف به «کالین هوور» نویسنده‌ی آمریکایی آثار پرفروش نیویورک تایمز است که سال 1979 در تگزاس متولد شده. او تا کنون بیش از بیست رمان نوشته که فروش و اقبال قابل توجه آن‌ها نشریه‌ی تایم را واداشت تا در فهرستی که سال 2023 با عنوان صد فرد تأثیرگذارِ سراسر جهان منتشر کرد، از هوور نیز اسم ببرد. رمان‌های این نویسنده، اغلب سبک عاشقانه دارند و گاه فضایی معماگونه نیز پیدا می‌کنند.

 

هر پایان، آغازی است

داستان «ما شروعش می‌کنیم» همان‌جایی آغاز می‌شود که «ما تمامش می‌کنیم» خاتمه یافته بود. روایت داستان را اتلس آغاز می‌کند و تا پایان سی‌وشش فصل کتاب، او و «لی‌لی» یکی‌درمیان راوی فصول رمان هستند. این کتاب داستان امید، رشد، دوست داشتن و در رأس همه داستان شروع دوباره است. داستان جسارت و شجاعتی که لازم است وقتی همه‌چیز تمام شده، باز هم سمت زندگی بایستی و آن را از نو آغاز کنی و هرقدر هم که تلخی‌های گذشته هنوز زیر زبانت حس می‌شود، شهامت این را داشته باشی که با خلق تجربه‌های شادتر، شیرینی زندگی را هم تمام و کمال حس کنی. هوور در خلال خلق این رمان تلخ و شیرین، نگاهی نزدیک نیز به پدیده‌ی خشونت خانگی می‌اندازد و آن را از منظر مادری تنها، به تصویر می‌کشد. 

 

آثار کالین هوور در آوانامه

کتاب صوتی «ما شروعش می‌کنیم» سومین اثری است که طی همکاری آوانامه و «نشر آموت» از میان رمان‌های «کالین هوور» منتشر می‌شود. پیش از این، جلد نخست این مجموعه، «ما تمامش می‌کنیم» با ترجمه‌ی «آرتمیس مسعودی» و صدای «آنالی طاهریان» تولید شده. «اگر حقیقت این باشد» دیگر اثر محبوب این نویسنده است که با ترجمه‌ی «عباس زارعی» و خوانش «سارا فیض» صوتی شده است. «ما شروعش می‌کنیم» نیز همچون جلد قبلی با ترجمه‌ی «آرتمیس مسعودی» و این بار با اجرای «مریم پاک‌ذات» تولید و منتشر شده است.

نشر صوتی آوانامه:

بخش‌هایی از این کتاب صوتی را می‌توانید در فایل‌های زیر بشنوید، و نسخه‌ی کامل آن را از فیدیبو، کتابراه، طاقچه و سایر پلتفرم‌های معتبر فروش کتاب‌های صوتی و الکترونیک تهیه کنید.

نمونه اول 

نمونه دوم 

نمونه سوم 

نمونه چهارم 

سایت فروش

آموت در آپارات

آموت در شبکه های اجتماعی

 

دانلود کتابنامه آموت

کتابفروشی آموت

 

تمامی حقوق مطالب محفوظ است 2024© طراحی شده بوسیله کتابدار

جستجو