کتاب صوتی «زندگی کوتاه است» با صدای: سلمان ظاهری و پروین دشتی

ناظر ضبط: یاسمن انوری
طراحی و ترکیب صدا: امین مفیدی
ویرایش صوتی: متینا ریحانیان
مدت زمان: 11 ساعت و 21 دقیقه

تقدیم به زنانی که هر روز می‌جنگند…
ابی هیمنز رمان‌نویس آمریکایی کتابش را با یک تقدیم‌نامه شروع کرده است: «تقدیم به همه‌ی زنانی که هر روز برای نجات زندگی‌شون می‌جنگند…». قهرمان داستان،‌ زنی به نام «ونسا پرایس»ست که یک یوتیوبر معروف است و زندگی‌اش را در سفر و با ضبط ویدیو از خود می‌گذراند. یکی از چالش‌های ونسا در «بازی زندگی» این است که آیا او هم مانند مادر و خواهرش که به خاطر بیماری ژنتیکی از دنیا رفته‌اند به این مشکل دچار خواهد شد یا نه؟ اما اتفاقی کل زندگی ونسا را تغییر می‌دهد. او به صورت ناگهانی و ناخواسته مادر می‌شود! خواهر دیگر ونسا که درگیر اعتیاد است و وظیفه‌ی نگهداری از نوزادش را به عهده‌ی ونسا می‌گذارد.

وکیل موفق
رمان «زندگی کوتاه است» راوی دیگری هم دارد. «آدرین کوپلند» وکیل موفق و جذابی است که در همسایگی ونسا زندگی می‌کند و گریه‌ی بی‌امان نوزادی در همسایگی، او را بی‌تای می‌کند و کنجکاوانه به دنبال صدا می‌کشاند. آدرین با زنی مواجه می‌شود که در کمال آشفتگی، از آرام کردن نوزادی بی‌تاب ناتوان است. نوزاد (گریس) در آغوش آدرین آرام می‌گیرد و زندگی این دو نفر که سبک زندگی و دنیاهای بسیار متفاوتی دارند، به هم نزدیک می‌شود و گره می‌خورد.

کتاب صوتی زندگی کوتاه است
نسخه‌ی صوتی کتاب «زندگی کوتاه است» اثر «ابی هیمنز»، حاصل همکاری نشر صوتی آوانامه و نشر آموت است. «مریم رفیعی» مترجم اثر بوده و «پروین دشتی» بخش‌های مربوط به ونسا و «سلمان ظاهری» بخش‌های مربوط به آدرین را روایت کرده‌اند.

بخش‌هایی از این کتاب صوتی را می‌توانید در فایل‌های زیر بشنوید، و نسخه‌ی کامل آن را از فیدیبو، کتابراه، طاقچه و سایر پلتفرم‌های معتبر فروش کتاب‌های صوتی و الکترونیک تهیه کنید.

نمونه اول

نمونه دوم

www.AvaNameh.com

 

سایت فروش

آموت در آپارات

آموت در شبکه های اجتماعی

 

دانلود کتابنامه آموت

کتابفروشی آموت

 

تمامی حقوق مطالب محفوظ است 2024© طراحی شده بوسیله کتابدار

جستجو