نشر آموت در غرفه ملی ایران در هفتادمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرانکفورت

غرفه ملی ایران در هفتادمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرانکفورت، فعالیت‌های خود را آغاز کرد. در این نمایشگاه از نشر آموت رمان‌های ایرانی خاما، بیوه کشی و یک پرونده کهنه عرضه خواهد شد.

هفتادمین دوره‌ی نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرانکفورت (FBF) که بزرگترین نمایشگاه کتاب جهان بر اساس شمار ناشران و تعداد بازدیدکنندگان است عصر روز گذشته (۱۷ مهر) با حضور فدریکا موگرینی، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، میخاییل جانلیدزه، وزیرامور خارجه گرجستان و هاینریش ریت‌مولر، رئیس اتحادیه‌ ناشران و کتابفروشان آلمان افتتاح شد. از صبح امروز و هم‌زمان با آغاز فعالیت این نمایشگاه، غرفه ملی ایران نیز  فعالیت‌های خود را آغاز کرد.

در غرفه بزرگسال، اتحادیه ناشران و کتاب‌فروشان تهران ۱۸۰ عنوان کتاب در موضوعات مختلف حضور دارد. از #انتشارات_آموت رمان‌های ایرانی #خاما و #بیوه_کشی نوشته‌ی یوسف علیخانی، و #یک_پرونده_کهنه نوشته‌ی رضا جولایی در دسترس بازدیدکنندگان خواهد بود. هم‌چنین نسخه‌ی صوتی رمان‌های خاما و بیوه‌کشی نیز در بخش کتابهای صوتی و توسط #آوانامه ناشر کتابهای صوتی، عرضه خواهد شد. 

#نمایشگاه_کتاب_فرانکفورت (FBF) امسال از تاریخ  ۱۸ الی ۲۲ مهر ۱۳۹۷ برگزار می‌شود. نمایندگانی از شرکت‌های نشر کتاب و چند رسانه‌ای از تمام دنیا به این نمایشگاه می‌آیند تا درباره‌ی حقوق بین‌المللی چاپ کتاب و هزینه‌های صدور مجوز (در زمینه کتاب) مذاکره کنند. نمایشگاه کتاب فرانکفورت یک رویداد بازاریابی مهم برای رونق کتاب‌ها و نیز برای تسهیل مذاکره درباره‌ی فروش بین‌المللی و حقوق صدور مجوز می‌باشد. نمایشگاه کتاب فرانکفورت منشأ نورآوری های دیگری است که پیوند نزدیکی با اهداف و ساختار مدیریتی نمایشگاه کتاب فرانکفورت دارند . ٧٠٠٠ غرفه‌دار از بیش از ١٠٠ کشور و بیش از ٢٨٦٠٠٠ بازدید کننده در مدت ٥ روز در این رویداد شرکت می‌کنند. نمایشگاه کتاب فرانکفورت به عنوان مهم‌ترین نمایشگاه کتاب در دنیا، برای معاملات و تجارت بین المللی در نظر گرفته شده است. تمامی کتاب‌های عرضه شده در غرفه ایران دارای چکیده انگلیسی  و یک کاتالوگ الکترونیکی است.

سایت فروش

آموت در آپارات

آموت در شبکه های اجتماعی

 

دانلود کتابنامه آموت

کتابفروشی آموت

 

تمامی حقوق مطالب محفوظ است 2024© طراحی شده بوسیله کتابدار

جستجو