کتاب صوتی «زیبای گمشده» با صدای سحر بیرانوند منتشر شد

ناظر ضبط: فاطمه رحیم‌زاده

طراحی و ترکیب صدا: محمد ابویی

ویرایش صوتی: فاطمه درزی

مدت زمان: 13 ساعت و 53 دقیقه

درباره‌ی امی هارمن، نویسنده‌ی کتاب

«امی هارمن» نویسنده‌ی آمریکایی و متولد 1968 است که هشت رمان در ژانرهای عاشقانه، تاریخی و فانتزی نوشته است. برخی از رمان‌های او به صدر آثار پرفروش وال‌استریت ژورنال، یواِس‌اِی تودی و نیویورک تایمز هم راه یافته‌اند و علاوه بر این، به چندین زبان ترجمه شده‌اند. «آن‌چه باد می‌داند»، «زیبای گمشده»، «از شن و خاکستر»، «آن‌جا که گمشده سرگردان است»، «پرنده و شمشیر»، «قانون موسی»، «یک آبی متفاوت»، «نخستین دختربچه» و «پابرهنه دویدن» آثار هارمن هستند که تاکنون منتشر شده‌اند و از این میان، تنها «زیبای گمشده» به زبان فارسی ترجمه شده است.

 

داستان زیبای گمشده

زیبای گمشده روایت‌گر داستان دختری به‌نام فرن ریچل است که در شهری کوچک زندگی می‌کند و هوادار پروپاقرص رمان‌های عاشقانه است. پنج مرد جوان از این شهر به جنگ می‌روند و تنها یکی از آن‌ها زنده برمی‌گردد. پس از آن، داستان رنگ دیگری به خود می‌گیرد. عشقی میان دختر دوست‌داشتنی داستان و پسر جنگجوی ناامید شکل می‌گیرد. عشقی که تداومش شجاعت بسیار می‌طلبد و این دو نفر باید دل‌شکستگی‌های بسیاری را پشت سر بگذارند. با همه‌ی این اوصاف، زیبای گمشده پا را از عاشقانه‌های معمول فراتر می‌گذارد و به عمق می‌رود. جایی که بتواند درون قلب مخاطب نفوذ و او را متأثر کند.

 

کتاب صوتی زیبای گمشده

نظر صوتی آوانامه با همکاری «نشر آموت» نسخه‌ی صوتی کتاب «زیبای گمشده» اثر «امی هارمن» را با ترجمه‌ی «آتنا رحمتی» و اجرای «سحر بیرانوند» تولید و منتشر کرده است.

بخش‌هایی از این کتاب صوتی را می‌توانید در فایل‌های زیر بشنوید، و نسخه‌ی کامل آن را از فیدیبو، طاقچه، کتابراه و سایر پلتفرم‌های معتبر فروش کتاب‌های صوتی و الکترونیک تهیه کنید.

 نمونه اول

 نمونه دوم

 نمونه سوم

 نمونه چهارم

 نمونه پنجم

 

www.AvaNameh.com 

سایت فروش

آموت در آپارات

آموت در شبکه های اجتماعی

 

دانلود کتابنامه آموت

کتابفروشی آموت

 

تمامی حقوق مطالب محفوظ است 2024© طراحی شده بوسیله کتابدار

جستجو