کتاب صوتی «بخشنده‌ی ستارگان» با صدای: مریم پاک‌ذات منتشر شد

ناظر ضبط: سمیرا نجف‌زاده

طراحی و ترکیب صدا: امین مفیدی

ویرایش صوتی: فاطمه هرسینی

مدت زمان: 16 ساعت و 46 دقیقه

 

داستان کسانی که به آسمان‌ها ستاره می‌بخشند

جوجو مویز «بخشنده‌ی ستارگان» را در سال 2019 به دست چاپ سپرد و تا پیش از انتشار «کفش‌های یکی دیگر» جدیدترین رمان او محسوب می‌شد. بخشنده‌ی ستارگان هم خیلی زود توجه مخاطبان را به خود جلب کرد و ترجمه‌های گوناگونی از آن در دستان هواداران مویز از سراسر دنیا قرار گرفتند. این اثر که رمانی تاریخی محسوب می‌شود، داستان کتاب‌داران اسب‌سوار منطقه‌ای دورافتاده در کنتاکی را روایت می‌کند.

 

«طی شود جاده‌ی صدساله به آهی گاهی»

قهرمانان بخشنده‌ی ستارگان پنج زن هستند؛ زنانی خارق‌العاده که در دوران افسردگی آمریکا، سفری را در کوه‌های کنتاکی آغاز می‌کنند و از آن کوه‌ها هم بسیار فراتر می‌روند. عهد جمعی قهرمانان این رمان این است که به دست مردمی که هرگز کتاب نخوانده‌اند، کتاب برسانند و درِ جهانی نو را برای آن‌ها باز کنند و آسمان خاموش آن مردم را پر از ستاره کنند. در این مسیر پر از چالش و  لذت، اتفاق‌های گوناگونی می‌افتد و تلاش این زنان برای تکیه به خود، ایستادن در برابر جامعه‌ی مردسالار و کوشش برای رسیدن به حقوق برابر به تصویر کشیده می‌شود. زنان داستان مویز، به‌خوبی از مرز میان مبارزه با مردسالاری و مردستیزی آگاهند و بدون تلاش برای حذف مردان یا مبارزه با آن‌ها، می‌کوشند با استقلال فکری، خودباوری و برابری‌طلبی، در مسیر بخشیدن ستاره به آسمان مردم، خود نیز جایگاه و حقوق گم‌شده‌شان را بیابند و بازپس بگیرند.

 

آثار جوجو مویز در آوانامه

کتاب صوتی «بخشنده‌ی ستارگان» هفتمین اثر «جوجو مویز» است که طی همکاری نشر صوتی آوانامه و «نشر آموت» تهیه و تولید شده است. ترجمه‌ی این اثر، همچون شش کتاب قبلی بر عهده‌ی «مریم مفتاحی» بوده است. این کتاب را هم مانند بیشتر آثار مویز «مریم پاک‌ذات» اجرا و روایت کرده است. آوانامه پیش‌تر نسخه‌ی صوتی «من پیش از تو» را با صدای جمعی از گویندگان، «یک به‌علاوه‌ی یک» را با صدای «شیما درخشش» و کتاب‌های «پس از تو)»، «هنوز هم من»، «میوه‌ی خارجی» و «اسب رقصان» را با اجرای «مریم پاک‌ذات» منتشر کرده است.

بخش‌هایی از این کتاب صوتی را می‌توانید در فایل‌های زیر بشنوید و نسخه‌ی کامل آن را از فیدیبو، کتابراه، طاقچه و سایر پلتفرم‌های معتبر فروش کتاب‌های صوتی و الکترونیک تهیه کنید.

 

نمونه اول 

نمونه دوم 

نمونه سوم 

سایت فروش

آموت در آپارات

آموت در شبکه های اجتماعی

 

دانلود کتابنامه آموت

کتابفروشی آموت

 

تمامی حقوق مطالب محفوظ است 2024© طراحی شده بوسیله کتابدار

جستجو