کتاب صوتی «زن پشت پنجره» با صدای مریم پاک‌ذات منتشر شد

ناظر ضبط: سمیرا نجف‌زاده
طراحی و ترکیب صدا: محمد ابویی
ویرایش صوتی: عاطفه امیرنیا
مدت زمان: 15 ساعت و 35 دقیقه

یک شروع نویدبخش
«دنیل مالوری» با نام ادبی «اِی. جِی. فین» نویسنده‌ی آمریکایی رمان‌های جنایی است که سال 1979 در نیویورک متولد شده. او داستان‌نویسی را سال 2016 و با رمان «زنِ پشت پنجره» آغاز کرد. شروع درخشان نویسنده، رمان او را به پرفروش‌ترین کتاب ماه «نیویورک تایمز» تبدیل کرد و جوایز بسیاری را هم به مالوری رساند. در سال 2021، جو رایت، کارگردان مشهور انگلیسی که او را با فیلم‌هایی مثل «تاوان»، «غرور و تعصب» و «آنا کارنینا» می‌شناسند، اقتباسی از این فیلم را روی پرده سینماها برد.
 
راوی غیرقابل اعتماد
راوی «زنِ پشت پنجره» زنی است به نام «دکتر آنا فاکس» که از «آگورافوبی» رنج می‌برد؛ یعنی از حضور در مکان‌های باز و شلوغ می‌ترسد. هراس آنا و جدایی از همسرش، او را سوی یک زندگی منزوی در خانه‌ای بزرگ سوق داده است. زندگی جدید آنا در انزوا، احساس گناه و هجوم غم‌ها، با روی آوردن به الکل، شطرنج بازی کردن آنلاین، تماشای فیلم‌های قدیمی و گفت‌وگو با روانکاوش می‌گذرد. اما این‌ها هیچ‌کدام عادتی نیستند که بار پیش‌برد داستان را بر دوش بکشند. آنا زمان زیادی را صرف جاسوسی همسایگانش می‌کند. خانواده‌ی راسل که به‌تازگی به خانه‌ی روبه‌رویی نقل مکان کرده‌اند، توجه راوی داستان را جلب می‌کنند. پدر خانواده، مردی کنترل‌گر به اسم «آلیستر» است و مادرشان هم «جین» نام دارد؛ کسی که آنا دورادور از او خوشش می‌آید. در یکی از همین جاسوسی‌های آنا است که می‌بیند جین مورد اصابت ضربات چاقو قرار می‌گیرد. فاکس فوراً با پلیس تماس می‌گیرد. خانواده‌ی راسل هر اتفاقی را انکار می‌کنند. حتی آنا زنی را می‌بیند که مدعی است جین است و کسی حرف او را نمی‌پذیرد که این زن، همان جین نیست. داستان وارد فاز تازه‌ای می‌شود و معماهای بسیاری در ذهن مخاطب شکل می‌گیرد که بعضی‌شان با جلو رفتن داستان تشدید می‌شوند و بالاخره مخاطب داستان هم همراه با قهرمانش، سر از ماجرا درمی‌آورند.
 
کتاب صوتی زنِ پشت پنجره
نشر صوتی آوانامه طی همکاری با «نشر آموت» کتاب صوتی «زنِ پشت پنجره» اثر «اِی. جِی. فین» را با ترجمه‌ی «فرشاد شالچیان» و اجرای «مریم پاک‌ذات» تولید و منتشر کرده است.
بخش‌هایی از این کتاب صوتی را می‌توانید در فایل‌های زیر بشنوید، و نسخه‌ی کامل آن را از فیدیبو، کتابراه، طاقچه و سایر پلتفرم‌های معتبر فروش کتاب‌های صوتی و الکترونیک تهیه کنید.

نمونه اول

نمونه دوم

نمونه سوم

نمونه چهارم


www.AvaNameh.com

سایت فروش

آموت در آپارات

آموت در شبکه های اجتماعی

 

دانلود کتابنامه آموت

کتابفروشی آموت

 

تمامی حقوق مطالب محفوظ است 2024© طراحی شده بوسیله کتابدار

جستجو