«رک و پوست کنده» چاپ سومی شد

مجموعه «رک و پوست کنده» با نام فرعی «احوال ما زنان» نوشته آسیه جوادی‌ناستین به چاپ سوم رسید. نویسنده در داستان‌های این کتاب درصدد بوده تا تصویری واقعی و ملموس از زندگی و درونی‌ترین افکار و احساسات زنان جامعه پیرامونش را نشان دهد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، علیخانی، مدیر نشر «آموت» درباره انتشار مجدد این کتاب گفت: چاپ دوم این اثر که ماه مرداد انتشار یافت، به سرعت تمام شد و به زودی چاپ سوم آن با شمارگان دو هزار و 200 نسخه در کتابفروشی‌ها توزیع خواهد شد.

ناستین زمانی که در حال نگارش این کتاب بود، به «ایبنا» گفت: در اغلب فضاهای داستانی بسياری از نويسندگان و داستان‌نويسان ايرانی، شخصيت زنان به شكلی واقعی توصيف نمی‌شود و اين شخصيت‌پردازی از نگاه مخاطبان قابل درک نيست و خواننده نمی‌تواند با آن‌ها همذات‌پنداری كند و من سعی داشتم تا به زنان نگاهی امروزی داشته باشم و درباره زنانی نوشته‌ام كه همين دورو بر و مانند من و شما هستند. بايد بدانيم چيزهايی در اطراف ما وجود دارند كه ديده نمی‌شوند و نويسنده بايد آن‌ها را به خوبی ببيند و بنويسد.

«محمود دولت‌آبادی»‌ در روزنامه «شرق» درباره این کتاب نوشته است: «اين كتاب، كتابی است صميمانه و نكاتی را بازگو می‌كند كه احتمالا بسياری زنان از گفتنش واهمه دارند و متشكل است از يادداشت‌هايی كه اغلب به لبه‌های داستانی هم جا‌به‌جا نزديک می‌شوند. به عنوان مثال در بخش «پز دادن ما زن‌ها» كه نوشته‌ای است بدون رودربايستی و آينه‌ای است برابر چهره اكثريت زنان در لايه‌های پايين از طبقه متوسط، توصيفات، كاملا صريح و صميمانه هستند و يكی از بهترين صحنه‌های داستانی‌اش صحنه‌ای است كه زن با همسرش می‌رود برای گذراندن يک روز خوب و هر دو بر خشكی كف رودخانه می‌نشينند، بی‌آنكه در طول روز كلامی با هم سخن بگويند».

از ناستين همچنین مجموعه داستان «تمشک‌های نارس» در نشر آموت منتشر شده‌ است.

«رک و پوست کنده» زمستان سال گذشته (1390) منتشر شد و چاپ سوم آن با شمارگان دو هزار و 200 نسخه و قیمت 6هزار تومان عرضه می‌شود.

سایت فروش

آموت در آپارات

آموت در شبکه های اجتماعی

 

دانلود کتابنامه آموت

کتابفروشی آموت

 

تمامی حقوق مطالب محفوظ است 2023© طراحی شده بوسیله کتابدار

جستجو