چاپ دوم «همسر ببر» و «اتاق» رسید

چاپ دوم رمان‌های «همسر ببر» نوشته‌ی تئا آب‌رت و «اتاق» نوشته‌ی اِما دُون‌اِهو با ترجمه‌ی علی قانع در نمایشگاه کتاب تهران عرضه شده‌ است.

به گزارش بخش ادبیات و نشر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، داستان رمان «همسر ببر» به این شرح است: ناتالیا، پزشک جوان در بالکان، پس از مرگ پدربزرگ محبوبش، وارد ماجراهایی می‌شود که سراسر جادوست. در این جست‌وجوها به نسخه قدیمی «کتاب جنگل»‌ می‌رسد که همیشه همراه پدربزرگش بود و طی‌ سال‌های گذشته، بارها داستان‌هایش را برایش خوانده بود؛ داستان مرد فناناپذیر و داستان‌های دیگر. در بین همه آن‌ها داستانی است که پدربزرگش هرگز برایش تعریف نکرده‌ بود؛ داستان ِ افسانه همسر ببر ...

در معرفی این رمان همچنین عنوان شده است: «رمان «همسر ببر» جدا از این‌که در لیست پرفروش‌ترین‌های نیویورک‌ تایمز قرار داشته، برنده «جایزه اورنج فیکشن 2011» و نامزد نهایی «جایزه ناشنال بوک آمریکا 2011» شده است.

رمان «همسر ببر» در 368 صفحه با قیمت 15هزار تومان توسط نشر آموت منتشر شده است.

همچنین درباره رمان «اتاق» عنوان شده است: «اتاق» داستان مادری جوان و پسر پنج‌ساله‌اش است که در اتاق کوچکی زندانی شده و هیچ‌وقت اجازه خروج نداشته‌اند. اتاق برای جک کوچولو همه چیز است و برای مادرش یک جهنم شخصی. او به‌مدت هفت سال در آلونکی پرت و دورافتاده در یک باغ اسیر بوده و فقط نورگیر سقف، روشنایی دنیای خارج را نشانش می‌دهد.

«اتاق» جزو کتاب‌های پرفروش انگلیسی بوده و جایزه‌هایی به دست آورده است؛ از جمله جایزه «اورنج فیکشن انگلیس»، «جایزه گاورنر جنرال کانادا» و «جایزه رمان برتر ایرلند». همچنین کاندیدای نهایی «جایزه بوکر 2010» بوده است.

رمان «اتاق» در 360 صفحه با قیمت 15هزار تومان توسط نشر یادشده منتشر و در نمایشگاه کتاب عرضه شده است.

علی قانع، مترجم این رمان، پیش از آن‌که وارد عرصه ترجمه شود، به عنوان نویسنده‌ در میان جامعه ادبی شناخته شده بود. او برای نوشتن مجموعه داستان «مورچه‌هایی که پدرم را خوردند» برنده جایزه ادبی اصفهان و برای نوشتن مجموعه داستان «وسوسه‌های اردیبهشت» نامزد کتاب سال جمهوری اسلامی ایران شده است.

بیست‌وششمین نمایشگاه کتاب تهران تا 21 اردیبهشت‌ماه در مصلای تهران برپاست.

 

سایت فروش

آموت در آپارات

آموت در شبکه های اجتماعی

 

دانلود کتابنامه آموت

کتابفروشی آموت

 

تمامی حقوق مطالب محفوظ است 2024© طراحی شده بوسیله کتابدار

جستجو