«من پیش از تو » از «ملت عشق» پیشی گرفت

بازار کتاب تهران در هفته اول مردادماه 95 با ادامه رقابت «من پیش از تو » و «ملت عشق» همراه بود. اثر جوجو مویز با استقبال بیشتر خریداران توانست از اثر الیف شافاک پیشی بگیرد و خود را به‌عنوان محبوب‌ترین کتاب هفته گذشته معرفی کند.

 خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)- با توجه به حجم کتاب‌های منتشرشده در کشور، یکی از موضوعاتی که علاقه‌مندان به کتاب همواره به آن توجه دارند، انتخاب آثار مناسب برای مطالعه است. ارائه گزارش هفتگی پرفروش‌ترین کتاب‌های بازار کتاب، ضمن آن‌که نمایانگر ذائقه مطالعاتی اهالی فرهنگ است، می‌تواند راهنمای خوبی برای مخاطبان کتاب و مطالعه باشد.

هفته نخست مردادماه 95 که با اجرای طرح «تابستانه کتاب» در کتابفروشی‌های سراسر کشور مصادف شده، در ایام رکود بازار رونقی نسبی به بازار کتابفروشان بخشیده است؛ بر این اساس در فهرست برخی از معتبرترین کتابفروشی‌های تهران اسامی 36 عنوان کتاب از 21 ناشر به چشم می‌خورد که «من پیش از تو» نوشته جوجو مویز توانست در رقابتی نزدیک، از «ملت عشق» نوشته الیف شافاک پیشی گرفته و خود را به‌عنوان محبوب‌ترین کتاب در هفته گذشته معرفی کند.

همچنین آثاری چون «کلمات تنم را کبود کردند»، «تارک دنیا مورد نیاز است»، «راه سخت»، «چند واقعیت باورنكردنی»، «لوته و همتایش»، «زیبایی‌ات غمگینم می‌كند» و «آرمنته جن‌زده» نیز از آثاری بودند که برای نخستین‌بار به فهرست پرفروش‌های بازار کتاب تهران راه یافته‌اند.

در این گزارش، پرفروش‌های برخی کتابفروشی‌های معروف تهران از 2 تا 7 مردادماه 1395 بررسی شده است.

سایت فروش

آموت در آپارات

آموت در شبکه های اجتماعی

 

دانلود کتابنامه آموت

کتابفروشی آموت

 

تمامی حقوق مطالب محفوظ است 2023© طراحی شده بوسیله کتابدار

جستجو