کتاب صوتی «آنجا که جنگل و ستاره‌ها به هم می‌رسند»

با صدای: مریم پاک‌ذات

ناظر ضبط: رفیعه پوستی

طراحی و ترکیب صدا: عارف علی‌زاده

ویرایش صوتی: شعله کردی

مدت زمان: 13 ساعت و 24 دقیقه

دغدغه‌های یک نویسنده‌ی طبیعت‌‎گرا

«گِلِندی وَندِرا» نویسنده‌ی آمریکایی است که در شیکاگو متولد و بزرگ شده است. او پیش از آن‌که نویسنده شود، خود را با طبیعت‌گرایی و بیش از همه علاقه‎‌اش به حیوانات می‌شناخت و این عوامل هم در هدایت او به سوی داستان‌نویسی نقشی پررنگ داشته‌اند. این نویسنده‌ی طبیعت دوست، پس از آن‌که تخصص خود را هم در پرنده‌شناسی دریافت کرد، توانست توازنی میان علایقش ایجاد کند. بهترین راه برای پرداختن به تمام آن‌چه وندرا را به ذوق می‌آورد، نوشتن رمان‌هایی با بهره‌گیری از سواد و شناخت او از طبیعت است. «آنجا که جنگل و ستاره‌ها به هم می‌رسند» اولین رمان اوست که سال 2019 منتشر شد. استقبال فوق‌العاده‌ی مخاطبان از این کتاب، آن را در فهرست پرفروش‌ترین رمان‌های نشریات معتبر قرار داد.

 

داستانی سرشار از عشق و امید

آنجا که جنگل و ستاره‌ها به هم می‌رسند، روایت‌گر داستان زنی جوان به نام «جوانا تیل» و دختربچه‌ای به اسم «اورسا» است که سرنوشت‌شان به‌نوعی با هم گره می‌خورد. جوانا مدتی است که مادرش را از دست داده و خود نیز از مبارزه با سرطان جان سالم به‌در برده است. او روی گونه‌ای خاص از پرندگان تحقیق می‌کند و به دانشگاه باز می‌گردد تا با به پایان رساندن پژوهش‌هایش، مدرک دکترایش را دریافت کند. یک روز که اورسا به خانه می‌رسد، دختربچه‌ای را در حیاط منزلش می‌بیند. دختربچه می‌گوید اسمش اورسا است و ادعا می‌کند از ستارگان به روی زمین آمده تا شاهد پنج معجزه باشد. جوانا که حرف دختر را باور نکرده، می‌کوشد او را قانع کند تا پیش والدینش برگردد. اما سرانجام زن جوان تسلیم می‌شود و دخترک را به زندگی‌اش راه می‌دهد. اما این‌جاست که سومین شخصیت کلیدی داستان وارد می‌شود. جوانا از پسر جوان همسایه، «گابریل نش» می‌خواهد تا در حل معمای این دختر مرموز او را یاری دهد. اما هرچه زمان بیشتری می‌گذرد، جوانا و گابریل با سؤالات بیشتری مواجه می‌شوند. اما مسیر پیش رو، پر از شگفتی، عشق و امید است.

 

روایتی جذاب از رمز و رازها و هیجان‌ها

کتاب صوتی «آنجا که جنگل و ستاره‌ها به هم می‌رسند» اثر «گلندی وندرا» نتیجه‌ی همکاری آوانامه و «نشر آموت» است که با ترجمه‌ی «سیدرضا حسینی» و اجرای «مریم پاک‌ذات» تولید و منتشر شده است.

 

بخش‌هایی از این کتاب صوتی را می‌توانید در فایل‌های زیر بشنوید، و نسخه‌ی کامل آن را از فیدیبو، کتابراه، طاقچه و سایر پلتفرم‌های معتبر فروش کتاب‌های صوتی و الکترونیک تهیه کنید.

 نمونه اول

 نمونه دوم

 نمونه سوم

www.AvaNameh.com

 

 

 

 

سایت فروش

آموت در آپارات

آموت در شبکه های اجتماعی

 

دانلود کتابنامه آموت

کتابفروشی آموت

 

تمامی حقوق مطالب محفوظ است 2024© طراحی شده بوسیله کتابدار

جستجو